Podání reklamace

Vážení klienti,

i přestože se snažíme nabízet naše služby bezchybně a v souladu se zákonem, může nastat situace, kdy naše služba nebude dle vašich představ. A právě z tohoto důvodu máte u nás možnosti reklamace.

Budeme rádi, když nám vaše podněty napíšete.

Reklamaci můžete podat:

1. Přes formulář – Podání reklamace
2. Na email: info@najfin.cz
3. Poštou na naši adresu: NAJFIN CZ s.r.o, Nádražní 962/123, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava

Na zpracování vaší reklamace máme ze zákona 30 dní ode dne jejího podání. Na reklamaci odpovíme v zákonné lhůtě, a to písemně poštou.

Team NAJFIN CZ s.r.o.

Podání reklamace

  Odesláním formuláře souhlasíte s kontaktováním a zpracováním svých osobních údajů